.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موافقت مديرعامل بانك ملي براي استخدام بهداد سليمي
موافقت مديرعامل بانك ملي براي استخدام بهداد سليمي

معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران تجليل از بهداد سليمي را كم‌ترين كار در قبال افتخار ورزشي همراه با ارزشمداري اين پهلوان مازني دانست و از موافقت مديرعامل بانك ملي براي استخدام بهداد سليمي خبر داد.

به گزارش فارس، هادي ابراهيمي ظهر امروز در نشست شوراي سياست‌‌گذاري نحوه تجليل از بهداد سليمي قهرمان وزنه‌برداري جهان كه در محل دفتر وي برگزار شد، بيان داشت: مسئولان استان سعي دارند براي تجليل از افتخار آفريني بهداد سليمي سنگ تمام بگذارند.
وي با تجليل از نقش‌آفريني بهداد سليمي در ميدان ورزشي دنيا و تأسي ايشان پس از كسب مدال به نام شهدا حس ارزش‌مداري اين قهرمان و پهلوان ورزشي را ستود.
معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران حفظ شعائر ديني و اخلاقي توسط اين پهلوان مازني را ارزشمند توصيف كرد و بيان داشت: بهداد سليمي با مؤلفه‌هاي ديني و مكتبي در ميدان‌هاي ورزشي حاضر تا توانست به نام شهدا براي ايران اسلامي مقام جهاني كسب كند.
ابراهيمي با تأكيد بر اينكه كار بهداد سليمي موجي از احساسات ديني و ولايي را در جوانان زنده كرد، تصريح كرد: يكي از رويكردهاي مهم حوزه معاونت سياسي و امنيتي استانداري مازندران توجه به مقوله‌هاي ورزشي است.
وي از حوزه فرهنگ و سلامت روان نيز به عنوان رويكردهاي مهم اين معاونت ياد كرد و گفت: حوزه ورزش در ميان اين رويكردها خيلي ارزش دارد و به همين علت حوزه معاونت برنامه‌ريزي و اعتباري استانداري مازندران نيز براي اين بخش اعتبارات ويژه قائل شده است.
معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران با اعلام اشتغال به عنوان جهت‌گيري كلان استان در برنامه‌ريزي‌هاي توسعه تصريح كرد: حوزه معاونت سياسي امنيتي نيز براي خود جهت‌گيري‌هايي دارد كه بايد به مرور پيگيري شود.
ابراهيمي از اختصاص 10 درصد اعتبارات سفر سوم دولت در بخش ورزش استان خبر داد و تصريح كرد: بيشتر از اين مبلغ نيز براي حوزه‌هاي علميه اختصاص داده شد.
معاون استاندار مازندران با تاكيد بر اينكه با توجه دولت به ورزش مازندران، اعتبارات ورزش استان شاهد انقلاب شده است، خاطرنشان كرد: در پنج سال گذشته به دستگاه‌هاي ورزش، بهزيستي، اوقاف، سپاه كربلاي مازندران، بنياد حفظ آثار و تبليغات اسلامي مبلغي معادل 86 ميليارد تومان اختصاص داده شد كه در امور فرهنگي هزينه شده است.
ابراهيمي تجليل از بهداد سليمي را يك امر لازم دانست و گفت: حضور در المپيك بايد يكي از برنامه‌هاي جدي بهداد سليمي باشد.
وي از تشكيل ستاد ويژه و اجرايي براي تجليل از بهداد سليمي به رياست فرماندار قائمشهر خبر داد و اضافه كرد: حكم استخدام بهداد سليمي نيز توسط استاندار مازندران از طريق خاوري مدير عامل بانك ملي كشور پيگيري و موافقت شد.

* گله از سعيدلو و بقايي
معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران در بخش ديگري از سخنانش به افتخارآفريني‌هاي مدال‌آور ورزشكار مازني در طول سال‌هاي گذشته اشاره كرد و اظهار داشت: هنوز يك بار سعيدلو به مازندران نيامده است.
ابراهيمي به قطب گردشگري بودن مازندران در كشور اشاره كرد و افزود: بقايي به عنوان معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان گردشگري كشور براي توجه خاص به مازندران هنوز به مازندران نيامده است.
ابراهيمي به پيام مقام معظم رهبري و رئيس جمهور به بهداد سليمي به خاطر كسب افتخار ورزش در جهان اشاره كرد و از مديران ملي خواست تا در اين باره توجهي خاص به مازندران و بهداد سليمي كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 22 مهر 1389
ضمن تقدیر و تشکر از زحمات برادر ارزشی استان جناب اقای ابراهیمی بابت ارج نهادن به تلاش جوانان استان در عرصه های مختلف اعم از ورزشی و علمی و ... اما بکار گیری اینگونه افراد در نظام مالی به اعتقاد بنده کار پسندیده نیست و این حرکت مدیر عامل بانک ملی اقای خاوری را یک حرکت کاملا انفعالی صرفا برای حفظ موقعیت سازمانی در تشکیلات دولت با نگاه به کرسی بانک مرکزی تلقی میکنم چون تجربه دهه 60برای بکار گیری ورزشکاران در بانک صادرات برای ما در استان مازندران تجربه خوبی نبود لطفا بررسی تا یقین حاصل گردد
نا شناس 24 مهر 1389
[جای دارد آقای ابراهیمی از تلاش بی وقفه شهردار محبوب قائم شهر جناب آقای مهندس صالح زاده در استقبال با شکوه از این پهلوان هم یادی میکرد اینقدر سیاسی بودن خوب نیست .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.936 seconds.